Monday, September 26, 2011

जादु



एउटा त्यो जादु
तिम्रो नज़रको 
वाण जस्तो सुरिलो
आएर मुटुमा रोपिने 
तर पिडा होइन,
मिठास दिने

अर्को जादु
तिम्रो मुस्कानको 
सूर्यझैं तेजिलो
प्रकाश छर्ने
कालो रातलाई पनि
छर्लंग पारिदिने

अनि अर्को जादु
तिम्रो हुनुको 
आनन्दमय स्वर्ग जस्तो
खुसीले भरिपुर्ण 
दुखी मनलाई पनि
सन्तुष्ट बनाईदिने

अनि त्यो जादु 
तिम्रो सम्झनाको 
जाडोको घाम जस्तो 
निकै प्यारो
तिम्रो अनुपस्थितिमा पनि
तिमीलाई मेरो सामु ल्याइदिने 

अनि यो जादु  
स्वयम् तिमी 
मेरो आत्मा तिमी
मेरो ढुक-ढुकी तिमी
म भित्र बस्ने तिमी 
मेरो पहिचान तिमी
मेरो स्वर्ग तिमी
ममा ज्यान भर्ने तिमी
अनि मलाई सताउने?
त्यो पनि तिमी 
मात्र तिमी.... 

No comments:

Post a Comment

ट्रेकिंग/हाइकिंगको क्रममा हराउँदा

हिंडी रहने बाटो त बिराउने गरिन्छ भने कहिले पनि नहिंडेको र कुनै म्याप अनि गाइडको सहारा बिना हराउनु भनेको आश्चर्यजनक कुरो पनि भएन | काठमाडौँक...